Ikuta Sorouku, gdyby tylko mógł, to leniuchowałby wśród pięknych kobiet, gdzieś daleko od miejsc, w których usłyszałby coś na temat wojny, jaką prowadzi Cesarstwo Katjvarna z Republiką Kioka. Niestety, nie tylko tego nie robi, ale również z niewiadomych nam bliżej przyczyn postanowił wziąć udział w egzaminie na oficera wojskowego wyższego stopnia. Nikt wtedy nawet nie przypuszczał, że ten młodzieniec niecierpiący wojen będzie kiedyś nazywany „Wielkim Dowódcą”.
17-to letni Yoshiharu Sagara, uczeń liceum przenosi się w czasie i zauważa, że znalazł się w centrum bitwy z okresu Sengoku. Przed śmiercią ratuje go słynny Hideyoshi Toyotomi, lecz w rezultacie mężczyzna sam ginie od zabłąkanej kuli. W obawie przed wypaczeniem historii, Yoshiharu zajmuje jego miejsce i zostaje jednym z doradców Ody Nobuny. Yoshiharu jest miłośnikiem japońskich gier historycznych i zdaje sobie sprawę, że na jego oczach zginął jeden z trzech historycznie najważniejszych przywódców Japonii i następca Ody Nobunagi. Szybko spostrzega, że wydarzenia, w których się znalazł, są strasznie pokręcone. Władcą klanu Oda okazuje się młoda Oda Nobuna, a główny dowódca to posiadająca wielki biust dziewczyna zamiast starszego faceta z brodą.
Wiedźmy. To one były przyczyną wszelkiego zła kilkaset lat temu. Jednak za sprawą klanów zwalczających je prawie wyginęły i na świecie zapanował pokój. Kusanagi Takeru należy do jednej z najsławniejszych i najbardziej uzdolnionych rodzin. Jednakże, w dzisiejszym świecie jest przeżytkiem, ponieważ użytkownik miecza, nieważne jak silny nie wygra z bronią palną. Przekonał się o tym na własnej skórze, kiedy dostał potężny łomot w gimnazjum. Wstępując do akademii anty-magicznej jest innym człowiekiem, pogodzonym ze swoim przeznaczeniem. Czy jednak przeznaczenie da się odmienić? Czy do Takeru uśmiechnie się los?
W Tokio niespodziewanie pojawia się brama do innego świata, z niej zaś tuż po chwili wyłania się armia archaicznych żołnierzy, której towarzyszą różne fantastyczne stwory, jak chociażby smoki. Bez żadnego ostrzeżenia rozpoczyna ona brutalny atak na okoliczną ludność, jednak wkrótce zostaje powstrzymana przez Japońskie Siły Samoobrony, których uzbrojenie – nowoczesna broń palna połączona ze świetnym wyszkoleniem – nie daje napastnikom nawet najmniejszych szans. W jakiś czas po odparciu ataku i zabezpieczeniu bramy, Japonia celem rozpoznania „Regionu Specjalnego” wysyła sporą grupę żołnierzy Japońskich Sił Samoobrony, w skład której wchodzi między innymi Trzecia Drużyna Rozpoznawcza dowodzona przez sprawiającego wrażenie fajtłapy oficera Youjiego Itamiego, 33-letniego otaku, który wsławił się swoimi działaniami podczas pierwszego ataku wroga, ratując życie wielu cywili. Walcząc z wrogiem, poznaje on inny świat, miejscową kulturę oraz geografię, jak również niektórych mieszkańców owego świata: piękną elfkę, czarownicę i półboginię. Nie przestaje przy tym zaskakiwać swoimi zdolnościami. Niespodziewana klęska wstrząsa imperium istniejącym po drugiej stronie portalu, zaś fakt nagłego uzyskania przez Japonię dostępu do nowych zasobów ma ogromny wpływ na politykę w naszym świecie, zarówno tę lokalną, jak i na szczeblu światowym.
W przyszłości pomiędzy światowymi potęgami toczone są tzw. "czyste wojny", a nowy rodzaj broni, "Object", odesłał do lamusa inne typy uzbrojenia, łącznie z bronią atomową. Jest to ważąca 20 000 ton broń, czyniąca żołnierzy z krwi i kości niepotrzebnymi. Cały świat został podzielony przez światowe mocarstwa na bezpieczne kraje i na te będące polami bitew. W mobilnej bazie wojskowej znajdującej się na Alasce stacjonuje Object pierwszej generacji, Baby Magnum, pilotowany przez młodą Milindę. Znaleźli się tam także Quenser, student marzący o zostaniu konstruktorem Objectów, oraz będący arystokratą szeregowy, Heivia. Wkrótce Baby Magnum wyrusza do walki z wrogą maszyną należącą do następnej generacji. Czy w świecie, gdzie Objecty są synonimem wojny, Quenser, będący zwykłym człowiekiem, może w jakikolwiek sposób przeciwstawić się tej kolosalnej broni?
Są pewne słowa usłyszane przez Violet na polu walki, których nie może zapomnieć. Słowa te ofiarowane były od kogoś, kogo ceni bardziej niż kogokolwiek innego. Nie zna jednak jeszcze ich znaczenia. Kontynent Telesis. Wielka wojna podzieliła kontynent na dwie części: Północ oraz Południe. Cztery lata po tym wydarzeniu świat wchodzi w nową erę swojego istnienia. Violet Evergarden, młoda dziewczyna formalnie nazywana „Bronią”, pozostawiła za sobą przeszłość w wojsku, aby zacząć nowe życie jako „Samozapamiętująca Lalka”, mająca na celu przelać najgłębsze uczucia swoich klientów na papier, pracując w firmie CH Postal Service. Zaczynając swoją podróż jako Samozapamiętująca Lalka, stawia czoła zróżnicowanym ludzkim emocjom oraz różnym kształtom miłości, poszukując przy tym znaczenia tamtych słów.
Niektórych legend lepiej nie sprawdzać. Nastoletni Yuuto Suoh, w towarzystwie koleżanki z dzieciństwa, Mitsuki Shimoyi, robi sobie zdjęcie telefonem ze świątynią w tle. Nagle zostaje przeniesiony do świata fantasy, wzorowanego na nordyckiej mitologii. Mając tylko wiedzę ze szkoły i smartfon na baterię słoneczną stara się ocalić Wilczy Klan. W międzyczasie zabiega o względy pięknych wojowniczek, znanych jako Einherjar.
, 2019 - 2019

Azur Lane

Newest Episode: 12
Wróg zwany "Siren" nadchodzi od strony morza. Do walki z nim stanęła grupa Azure Lane ze wsparciem okrętów wojennych. To opowieść o dziewczętach walczących z silnymi wrogami, z jakimi nie przyszło się mierzyć w żadnym obozie
W roku 2071 świat zostaje zniszczony przez tajemnicze potwory zwane Aragami. Powstaje organizacja znana jako Fenrir w celu eksterminacji stworów za pomocą broni God Arcs, która jest wykonana z komórek potworów
Kazami Yuuji, nowy uczeń Akademii Mihama, tajemniczy i inteligentny, wywraca życie piątki dziewcząt do góry nogami. Przywraca co utracone, daje czego nigdy nie dano i tworzy, nawet nie do końca o tym wiedząc, rodzinę o bardzo silnych więzach. Innymi słowy - pomaga i daje nowe życie. Tylko czy na świecie jest coś za darmo? Jak się mu odwdzięczyć? Jaka jest jego historia? Co spowodowało że tu trafił i w ogóle z jakiej racji pomógł tym dziewczynom? Takie same pytania nurtują uczennice akademii i prowadzą je do dokumentów, których treść jest mroczniejsza niż dotychczasowe życie nastolatek. Kim jest Kazami Yuuji? ​​​Czy nowa rodzina, jest na tyle silna by udźwignąć na swoje barki jego problemy? No i w końcu czy Kazuki żyje?​ Oto mroczna przeszłość Kazami Yuuji ​i przyszłość, która może być jeszcze gorsza.
Dziesięć lat temu pojawili się ludzie nazywani Użytkownikami Rozkazów, którym wróżki zapewniły specjalne zdolności zależne od wypowiedzianych przez nich życzeń. Jednym z nich jest Eiji Hoshimiya, na którym ciąży odpowiedzialność za straszne wydarzenia z tamtego okresu. Nierozsądnie dobierając prośbę, doprowadził wówczas do zniszczenia świata i okaleczenia swojej siostry, w wyniku czego postanowił nigdy więcej nie używać danej mu mocy. Kiedy do jego klasy przepisuje się nowa dziewczyna, Eiji czuje się, jakby wygrał los na loterii. Jak się później okazuje, drastycznie się pomylił, a śliczna koleżanka, która zna jego sekret, jest tu po to, żeby pozbawić go życia w ramach zemsty za śmierć jej rodziców w spowodowanej przez niego katastrofie. Chłopak zostaje wówczas zmuszony do przypomnienia sobie prawdziwej treści życzenia, które wypowiedział, i złamania swojego postanowienia
Seria zaczyna się w chwili przejęcia przez młodą Integrę Fairbrook Wingates Hellsing zwierzchnictwa nad rodziną oraz organizacją Hellsing. W wyniku konfliktu interesów z własnym wujem przywraca do życia straszliwą bestię, nieśmiertelnego wampira Alucarda. Kilka lat po tym wydarzeniu oddział policji zostaje wysłany do zbadania pewnej brytyjskiej wioski. Na miejscu okazuje się, że jej mieszkańcy zostali zamienieni w "ghule" i kontrolowani są przez wampira. Ostatnia ocalała funkcjonariuszka z grupy wysłanej do sprawdzenia kościoła, Seras Victoria, jest ścigana przez księdza-wampira. W tym momencie na scenę wkracza wysłany przez organizację Hellsing, Alucard. Daje on policjantce wybór, może umrzeć jako człowiek lub po ugryzieniu odrodzić się jako wampir i pracować dla organizacji
Serial Berserk opowiada historię najemnika imieniem Guts, wychowanego w obozie najemników i od dzieciństwa znającego tylko zgiełk bitewny. Jego życie wypełnione walką i podróżą od jednej bitwy do drugiej. Zmienia się on w dniu natrafienia na Bandę Jastrzębia, dowodzony przez Griffitha oddział najemników. Za cenę wolności poznaje takie rzeczy jak przyjaźń czy zaufanie i pod nowym sztandarem wycina krwawą drogę do spełnienia marzeń Jastrzębia. Anime oparte jest na tomach mangi od 4 do 13, czyli na Golden Age Arc
Od czasów Shang-gu minęło tysiące i dziesięć tysięcy chwil, czasy świętych się skończyły. W tamtych czasach ludzka ambicja została uwolniona. To były wielkie czasy wojny trwającej pięćset lat, „Okres wiosny i jesieni oraz walczących królestw” Kingdom opowiada historię o chłopcu imieniem Xin, który stał się Wielkim Generałem i o wszystkim co go do tego doprowadziło
Akcja drugiego sezonu rozpoczyna się rok od śmierci Ou Ki. Shin nadal jest dowódcą 300­‑osobowego specjalnego oddziału piechoty – Hi Shin Tai. Armia królestwa Qin rozpoczyna ofensywę przeciwko Wei, tocząc zaciekłe bitwy o kolejne zamki. Cesarz Ei Sei stoi w obliczu politycznego przewrotu uknutego przez głównego ministra cesarskiego pałacu i własną matkę. Na polu walki pojawiają się utalentowani rywale. Czy Shin zdoła sięgnąć po rangę generała? Czy młody cesarz zdoła utrzymać się na tronie?
We wrześniu 1944 roku sprzymierzone siły prowadzone przez 501 Połączone Skrzydło Myśliwskie "Strike Witches" odniosły zdumiewający sukces i wyeliminowały zagrożenie ze strony Neuroi na terenie republiki Gallii, tym samym zapewniając bezpieczeństwo większej części zachodniej Europy. Armia nie zamierza jednak poprzestać na tym jednym zwycięstwie i chce pójść za ciosem, rzucając na przeciwnika trzon swoich sił. W leżącym na terenie Imperium Orussii Petersburgu stacjonuje duma ludzkości, która ma urzeczywistnić to pragnienie – 502 Połączone Skrzydło Myśliwskie "Brave Witches".
Wojna domowa, która podzieliła państwo na Północną Unię Patria i Południową Konfederację Patria, została zdominowana przez południe przewyższające liczebnie północ. Bojąc się porażki, rząd północy użył zakazanej technologii do przechylenia szali zwycięstwa, tworząc unikalnych żołnierzy. Ludzie utożsamiali ich z bogami i nazywali "Wcielonymi". Teraz, gdy wojna się skończyła, Święte Bestie muszą nauczyć się żyć w spokojnym społeczeństwie, albo zmierzyć się z niebezpiecznymi Łowcami Bestii. Nancy Schaal Bancroft, córka Wcielonego, sama poluje na łowcę, lecz kiedy stają twarzą w twarz, odkrywa prawdę na temat Świętych Bestii.
W Epoce Walczących Królestw (475­‑221 p.n.e.) w położonym na terenie Chin państwie Qin żyją sieroty – porywczy Shin i roztropny Hyou. Ich wspólnym marzeniem jest zdobycie tytułu „największego na świecie wodza”. Los daje Hyou możliwość pracy w pałacu, jednak chłopak po krótkim czasie powraca do wioski ciężko ranny i na łożu śmierci prosi Shina o wypełnienie pewnego obowiązku. Ma on odnaleźć Ei Seia i ochronić go przed spiskującym bratem. Chłopiec okazuje się łudząco podobnym do Hyou młodym cesarzem Qin
Edward i Alfons Elric wychowywali się bez ojca. Matka, która rozpieszczała ich przez całe życie, niespodziewanie umiera i zostawia ich samych. Zdesperowani bracia postanawiają przywrócić ją do życia za pomocą sztuki alchemii. Alchemia opiera się jednak na zasadzie równowartościowej wymiany-coś za coś. Nie można po prostu czegoś stworzyć, nie dając nic w zamian. Bracia Elric mylą się w obliczeniach i słono za to płacą. Nie dość, że nie udaje im się wskrzesić matki, to jeszcze zostają dotkliwie okaleczeni. Od tej dramatycznej chwili śledzimy losy dwóch alchemików, którzy przemierzają świat w poszukiwaniu sposobu na przywrócenie swoich ciał do stanu sprzed tragicznej próby przywrócenia do życia swojej rodzicielki. W czasie wędrówki spotykają wielu sprzymierzeńców i po dwakroć tylu wrogów, na ich drodze staje wiele przeciwności, które wspólnymi siłami będą próbowali przezwyciężyć.
W roku 1972 misja Apollo 17 odkryła na księżycu bramę czasoprzestrzenną pozwalającą na szybką podróż między Ziemią a Marsem. W 1999 roku wybuchła wojna między Ziemią, a Imperium Vers, jak nazwała samych siebie struktura utworzona przez nowych mieszkańców Marsa. W wyniku walk brama wymknęła się spod kontroli i doprowadziła do doszczętnego zniszczenia Księżyca, którego szczątki okrążąją teraz Ziemię. Po upływie 15 lat wciąż są one zamieszkane przez zmilitaryzowaną społeczność, której droga powrotna na Marsa została odcięta. Kiedy w wyniku niespodziewanego zamachu ginie ich księżniczka, która przybyła na błękitną planetę z misją pokojową, dochodzi do kolejnej wojny. Wojska Vers, złożone z żołnierzy pilotujących potężne mechy bojowe, w tym dowódców o pozornie niezwyciężonych maszynach, rozpoczynają natychmiastową ofensywę. Do walki przeciwko najeźdzcom włącza się uczeń o ponadprzeciętnej inteligencji, Inaho Kazuka. Ale czy jeden chłopak zdoła ocalić ludzkość przed wrogiem, z którym ta zdaje się nie mieć najmniejszej szansy?
Tanya Degurechaff w poprzednim życiu była świetnym japońskim pracownikiem. Socjopatą skupionym na rozwoju kariery w jednej z wielu korporacji. Teraz jest dziesięcioletnią dziewczynką o blond włosach i niebieskich oczach. Oprócz tego posiada stopień podporucznika w lotniczych magicznych siłach powietrznych, w których, pomimo młodego wieku, aktywnie służy, walcząc z wrogami Imperium. Cóż więc jest przyczyną jej nieszczęść? Otóż "Byt X", który sam siebie nazywa bogiem. Istota ta ma wielką moc sprawczą i to ona przysparza Tanyi wszystkich kłopotów. Dziewczynka ma jednak swoje plany i cele w nowym świecie, niekoniecznie pokrywające się z tymi, które wybrał dla niej Byt X.

Showing all 21 results