Narumi Fujishima to zwykły, szary licealista, który nie dogaduje się ze swoją klasą. Pewnego razu jego koleżanka, Ayaka Shinozaki zaprasza go do Klubu Ogrodnictwa i przedstawia Alice – detektyw, hikikomori (jap. osoba, która wycofała się ze społeczeństwa). Chce ona zatrudnić Narumiego jako swojego asystenta, aby pomógł jej rozwikłać tajemniczą sprawę dotyczącą pewnego nielegalnego narkotyku, zwanego „Angel Fix”. Przez wspomniany narkotyk Ayaka wpada w niebezpieczną pułapkę.
Anime opowiada o czwórce nastolatek, które na skutek katastrofy lotniczej lądują na bezludnej wyspie, będą musiały ze sobą współpracować, aby przetrwać. Jedna z nich ma doświadczenie w survivalu i pokaże innym jak zdobywać jedzenie, zastawiać pułapki i wiele innych.
Akcja ma miejsce w samowystarczalnej Japonii, odciętej od reszty świata, kierowanej przez Sybill - system komputerowy potrafiący przeskanować człowieka, analizując jego talenty, słabości, a nawet skłonność do popełnienia przestępstwa. Główna bohaterka, Tsunemori Akane, po ukończeniu szkoły i zdaniu egzaminów z najwyższą możliwą notą zostaje przydzielona do specjalnej jednostki policji zajmującej się prewencją – eksterminacją ludzi, których psycho-pass przekroczył bezpieczną granicę. Wymaga się od niej bezwzględnego posłuszeństwa i żelaznych ideałów, na których szczycie oczywiście musi stać stworzony przez Sybill porządek, w którym ludzi dzieli się na tych z czystym i tych z zamglonym pass’em. Pierwsi mają dostęp do wszystkich dóbr, rozrywek i praw, natomiast drudzy, nawet jeśli nigdy jeszcze nie popełnili żadnego przestępstwa, skazani zostają na ośrodek resocjalizacyjny lub śmierć - w zależności od osądu panującego Sybill.
Przez swój dziecinny wygląd Aoba Suzukaze często brana jest za gimnazjalistkę. W rzeczywistości jednak właśnie skończyła liceum i zaczęła pracę jako grafik 3D w Eagle Jump – firmie zajmującej się produkcją gier komputerowych. Spełnia się przy tym marzenie dziewczyny: w dzieciństwie jedna z gier tego studia wyjątkowo jej się spodobała – na tyle, że sama zapragnęła stworzyć coś podobnego. Kiedy Aoba stawia pierwsze kroki w zawodzie, odkrywa się przed nią dziwna rzeczywistość twórców gier: pełna sympatycznych ludzi, mających swoje "skrzywienia zawodowe", oraz zabawnych sytuacji, które zdarzają się niemal codziennie.
W czasach Prohibicji, w dzielnicy Bezprawie prawo i porządek nie mają żadnej władzy, ulicami rządzi mafia, a nielegalny alkohol płynie szerokimi strumieniami. Swego czasu Avilio także mieszkał w tej części miasta, jednak kiedy przez zatargi z mafią zginęła cała jego rodzina, chłopak postanowił uciec i się nie wychylać. Przynajmniej do czasu, kiedy to otrzymuje list od tajemniczego nadawcy, ożywiający płonące w nim pragnienie zemsty. Bohater decyduje się na powrót do Bezprawia, gdzie przenika do rodziny Vanetti, by zbliżyć się do celu swojej vendetty – Nero.

Wyświetlanie wszystkich z 5 wyników