Fabuła skupia się na Noir'ze - synu drobnego arystokraty, który nie ma szczęścia w poszukiwaniu pracy. Jednakże nasz bohater posiada wyjątkowo rzadką magiczną umiejętność: może konsultować się z wielkim mędrcem, jednakże sprawia mu ona straszne bóle głowy. Nie wiedząc co począć, kontaktuje się z nim i otrzymuje radę - skierować się do tajnego lochu. Co tam czeka na naszego bohatera?
Keyaru jest uzdrowicielem, którym pomiatają wszyscy w jego drużynie. Koledzy naszego biedaka wychodzą z założenia, że uzdrowiciele nie nadają się do walki, dlatego zachowują się tak, a nie inaczej. Jednak kiedy Keyaru osiąga moc ostatecznego leczenia i "uzdrawia" cały świat, cofa się o cztery lata w przeszłość, by ten mógł naprawić swoje życie
Takumi przez przypadek zostaje świadkiem brutalnego morderstwa - ukrzyżowania przy pomocy specyficznych narzędzi w kształcie... krzyża. Jakby tego było mało, sprawcą zbrodni jest piękna dziewczyna, która nie dość, że uczy się z naszym bohaterem w jednej klasie, to jeszcze uparcie twierdzi, że zna Takumiego bardzo długo. Przerażony chłopak wszystkiemu zaprzecza, lecz słowa dziewczyny potwierdza jego najlepszy kolega - Daisuke Misumi. Wszystko można by uznać za omamy i podświadome wymysły Takumiego, gdyż nasz bohater to hikikomori - maniak komputerowy, bojący się świata. Wokół chłopca zaczynają dziać się dziwne rzeczy, a historia nie kończy się na jednym morderstwie. Wygląda na to, że ktoś usilnie stara się go wrobić w serię zabójstw mającą miejsce w mieście.
Tylko panna czystego serca może dostąpić przywileju zawarcia kontraktu z duchem. W Duchowej Akademii Areishia zbierają się dziewczęta należące do szlacheckich rodów, by otrzymując najlepszą możliwą edukację, stać się kontraktorami dusz. Pewnego dnia chłopak o imieniu Kamito przypadkowo podejrzał Clair, kiedy ta brała prysznic i, kolejnym przypadkiem zawarł kontrakt z duchem, którego ta wcześniej sobie upatrzyła. Tak, nasz bohater jest odmieńcem, wyjątkiem od reguły – to jedyny przedstawiciel płci męskiej będący kontraktorem dusz, choć do tej pory myślano, iż coś takiego nie jest możliwe. Gdzie pokieruje Kamito jego przeznaczenie?
Wiedźmy. To one były przyczyną wszelkiego zła kilkaset lat temu. Jednak za sprawą klanów zwalczających je prawie wyginęły i na świecie zapanował pokój. Kusanagi Takeru należy do jednej z najsławniejszych i najbardziej uzdolnionych rodzin. Jednakże, w dzisiejszym świecie jest przeżytkiem, ponieważ użytkownik miecza, nieważne jak silny nie wygra z bronią palną. Przekonał się o tym na własnej skórze, kiedy dostał potężny łomot w gimnazjum. Wstępując do akademii anty-magicznej jest innym człowiekiem, pogodzonym ze swoim przeznaczeniem. Czy jednak przeznaczenie da się odmienić? Czy do Takeru uśmiechnie się los?
Ze względu na sytuację finansową młodego Koutarou, jest zmuszony mieszkać w niewielkim mieszkaniu rokujouma (6-tatami) o budżecie 5000 jenów miesięcznie. Z drugiej strony, żyje bez płacenia czynszu, ale po stronie ujemnej, to dlatego, że pokój 106 Corona Apartments jest przeklęty. Duch jest uroczą młodą dziewczyną i rodzi się, gdy próbuje go wypędzić. Między prześladowaniem, wścibskimi sąsiadami Koutarou i samozwańczą magiczną dziewczyną lecącą na niepotrzebny ratunek, jest zbyt wiele, aby zubożały młody człowiek mógł sobie z nim poradzić.

Outbreak Company

Najnowszy odcinek: 12
Akcja zaczyna się, gdy główny bohater, Kanou Shinichi, dostaje propozycję pracy w bliżej nieokreślonym miejscu. Na spotkaniu z przyszłym przełożonym zostaje uśpiony, po czym budzi się przy pięknej pokojówce w innym świecie, wyglądającym niczym żywcem wyjęty z fantasy. Wkrótce po tym okazuje się, że firma, która zatrudniła Shinichi'ego, poszukiwała otaku będącego w stanie zareklamować i sprzedać japońskie produkty takie jak anime, mangi i gry rdzennym mieszkańcom tego baśniowego świata. W ostateczności nasz bohater decyduje się na przyjęcie proponowanej funkcji generalnego dyrektora (głównie dlatego, że nie ma zbytnio pojęcia, jak wrócić do domu).
Historia łącząca szkołę, walkę mieczem i magię. Akcja toczyć się będzie w prywatnym liceum, do którego ściągani są "zbawcy", młodzież, która zachowała pamięć ze swoich poprzednich wcieleń. Są wśród nich Shirogane i Kuroma - pierwsi przyzywają bronie z użyciem mocy Prana, a drudzy manipulują energią Mana by dziesiątkować wrogów magiczną mocą. W szeregi szkoły wstąpił pewien chłopiec, Moroha Haimura, który w poprzednich wcieleniach był zarówno Shirogane jak i Kuroma
Licealista Takuma Akutsu jest przerażony kontaktami z innymi ludźmi, chce po prostu wieść spokojne życie. Niestety do jego domu przybywa dziewięć walkirii! Powierzyły one głównemu bohaterowi ważne zadanie, miał on podwyższyć swój poziom aby zwalczyć potwory zagrażające ludzkości! -- ale tak właściwie jak on ma temu sprostać?
Przodkowie to najsilniejsze wampiry świata, całkowicie nieśmiertelne, posiadające chowańce - magiczne istoty o niesamowitych zdolnościach. Na świecie istnieje trzech przodków tworząc równowagę. Czwarty Przodek powinien istnieć tylko w legendach. Powinien. Lecz z jakiegoś powodu ten wampir pojawia się na sztucznej wyspie-mieście Itogami. Organizacja Królewskiego Lwa wysyła maga bojowego nazywanego "Ostrzem Szamana" w celu obserwacji oraz gdyby stanowił zagrożenie, likwidacji dzięki duchowej włóczni "Sekkarou", broni zdolnej go zabić
W świecie, gdzie można zmienić swoją duszę w broń, istnieją magiczni rycerze. Ich zdolności oceniane są w skali od A do F, przy czym jest to poziom wrodzony i niezmienny. Ikki Kurogane pochodzi z zasłużonej rodziny, ale ma tylko najniższy stopień, skąd przezwisko "Najgorszy" i szykanowanie. Jednakże jest to osoba niepoddająca się przeciwnościom losu. Pewnego dnia wpada na przebierającą się Stellę Vermillion, europejską księżniczkę o dużym temperamencie i mocy magicznej na poziomie A, którą zdołała okiełznać dzięki ciężkiej pracy. Przybyła do Japonii szukając sposobu dalszego rozwoju swoich zdolności dla dobra ojczyzny. W wyniku niezręcznej sytuacji dochodzi do pojedynku, na który "Najgorszy" Kurogane, ku zdziwieniu Stelli, przystaje. Czy stosowany system oceniania oddaje możliwości rycerza? Jak rozwiną się ich relacje, gdy zrozumieją, jak wiele ich łączy?
Peter Grill to najpotężniejszy wojownik w całej krainie, który wiedzie spokojne życie razem ze swoją dziewczyną. Jedynym problemem w ich związku jest fakt, że Luvilia, czyli dziewczyna Petera, nie wie, jak na prawdę rodzą się dzieci, dlatego związek naszego bohatera nie posunął się dalej niż do trzymania za ręce. Okazuje się, że wszystkie okoliczne kobiety doskonale wiedzą o prawdziwym sposobie przychodzenia na świat dzieci i teraz niemal wszystkie młode damy chcą posiąść silne geny Petera i urodzić mu dziecko! Co na to jego dziewczyna?!
W mieście Lindworm, gdzie potwory i ludzie koegzystują, dr Glenn, wraz ze swoją asystentką Sapphee, prowadzi klinikę dla dziewczyn-potworów. Niezależnie od tego, czy otrzymuje propozycję małżeństwa od rannej centaurzycy, opatruje syrenę lub leczy rany golemowi, dr Glenn zawsze wykonuje swoją pracę sumiennie, z dużą pewnością siebie i niebywałą gracją. Jednak, czy tak samo będzie, kiedy ktoś próbuje ukraść jajo harpii? Czy doktor nadal wykona swój obowiązek?
Anime to opowiada o młodej, niezdarnej czarownicy, która uczęszcza do Akademii Magii w Tristain. Przez wzgląd na jej umiejętności (lub też ich brak) jest przezywana „Louise Zero”. W drugiej klasie uczniowie mają za zadanie przywołać „chowańca” – są to przeważnie zwierzęta, których przeznaczeniem jest towarzyszyć swoim panom aż do śmierci. Zaszczytem jest przyzwanie salamandry bądź smoka. Natomiast chowaniec Louise to... człowiek. Na domiar złego jest to przybysz ze świata współczesnego, który nie zna języka, dlatego też ciężko jest mu się porozumieć ze swoim chlebodawcą. Dziwnym trafem, gdy Louise próbuje go uciszyć, Saito zaczyna wszystko rozumieć i nie jest szczególnie zachwycony faktem, iż od teraz będzie służącym. Po pewnym czasie chowańcem Louise zaczyna się interesować Kirke – czerwonowłosa czarownica ognia, która zawsze dokuczała „Louise Zero”. Również pokojówka Siesta jest nim oczarowana. Tak zaczynają się przygody młodego wojownika i dziewczyny, którą ma on za zadanie ochraniać

Shinmai Maou no Testament

Najnowszy odcinek: 11
„Hej, powiedziałeś, że chciałbyś mieć młodszą siostrę, prawda?” Uczeń pierwszej klasy liceum, Toujo Basara, został o to zapytany przez swojego ojca i wpadł w lekką panikę. Dodatkowo jego ekscentryczny tata stwierdził, że wkrótce ma zamiar ponownie się ożenić. Niedługo potem jego ojciec wyjeżdża za granicę, zostawiając licealiście dwie piękne siostry przyrodnie. Jak się jednak okazuje prawdziwe formy Mio i Marii to kolejno początkujący Władca Demonów i sukkub! Basara był bliski podpisania paktu z Mio, dzięki któremu ta mogłaby nim rządzić, ale zamiast tego przypadkowo zawarto kontrakt o odwrotnym działaniu, przez co Basara stał się panem a Mio jego sługą! Od tego momentu w chłopaka ciągle uderzają zabawne sytuacje ecchi, a ponadto życiu Mio zagrażają inne demony oraz bohaterowie!
Zachodnia Europa pogrążona jest w wojnie. Eleanora „Ellen” Vertalia, jedna z wojowników Vanadis z Zhcted, przewodzi bitwie przeciwko Brune. Na świecie istnieje siedmioro Vanadis – każdy z nich otrzymał od smoka potężną broń, która pozwala mu rządzić jednym z siedmiu terytoriów. Ich moc jest niezrównana, co budzi tak lęk, jak i szacunek u ich wrogów. Hrabia w służbie Brune, młody łucznik o imieniu Tigre, odczuł siłę Vanadis na własnej skórze, przegrywając w walce z Ellen. Ta, widząc umiejętności chłopaka, postanawia oszczędzić jego życie, jednak w zamian on musi poprzysiąc, że od teraz będzie jej wiernie służył.

Campione!

Najnowszy odcinek: 13
Kusanagi Godo to 16-letni licealista, który zabił kiedyś bóstwo “Verethragna” tym samym zdobywając w wieku 15 lat tytuł “Campione” (zabójcy bogów). Erica Brandelli jest 16-letnią Włoszką będącą “Wielkim Rycerzem” magicznego stowarzyszenia “Czarny Krzyż z Brązu”, która ramię w ramię z Godo stawiła czoła Verethragnowi. Chłopak nie lubi walczyć, jednak tytuł “Campione” sprawia, że raz po raz zamieszany jest w bitwy z innymi Campione oraz nieposkromionymi bogami
Kim, jako dzieci, chcieliście zostać gdy dorośniecie? Może marzyliście o karierze gwiazdy filmowej, albo chcieliście stać na straży prawa jako policjanci? Otóż Sai Akuto, nowy uczeń w Akademii Magii, jak i główny bohater serii Ichiban ushiro no daimaou, od dziecka pragnął zostać Najwyższym Kapłanem, którego zadaniem jest dbanie o dobro ludzkości i ratowanie świata przed wszelkim złem. Sai, zmotywowany do osiągnięcia swojego życiowego celu, zawsze świecił przykładem, tym samym nikt kto go zna, nie wątpiłby w to, że kiedyś uda mu się urzeczywistnić swoje marzenie. Jednakże jego plany mają być pokrzyżowane dość szybko, mianowicie już pierwszego dnia pobytu w nowej szkole. W owej akademii odbywa się bowiem swoisty test, podczas którego zawsze nieomylny, magiczny przyrząd zwany Yata Garasu przewiduje zawód nowo przybyłym adeptom sztuki magicznej. I właśnie w ten sposób rzeczony Yata Garasu, na oczach wszystkich zebranych, niszczy marzenie Saia, przedstawiając jego przyszłe zajęcie w dwóch upiornych słowach „Władca Demonów”. Ów władca jest bowiem uosobieniem zła, które raz na 1000 lat nawiedza imperium, siejąc spustoszenie
Świat uległ diametralnej zmianie, kiedy nagle pojawiły się potwory zwane Smokami. Od dawien dawna wśród ludzi rodziły się specjalne dziewczynki z nadnaturalnymi mocami smoków – dzieci te zwano „D”. Jest jednak pewien wielce strzeżony sekret – istnieje też jeden jedyny chłopak będący „D”, na imię ma Yuu Mononobe i zostaje on wbrew własnej woli przeniesiony do szkoły Midgar, placówki gdzie zebrano wszystkie dziewczęta D. Nowe miejsce od samego początku dostarcza mu sporo wrażeń, szczególnie kiedy wpada na nagą Iris, będącą jedną z tamtejszych uczennic, czy też spotyka swoją, jak do tej pory uważał, zaginioną siostrę – Mitsuki. „Tylko jeśli nie będę miał żadnego innego wyboru Iris, tylko wtedy Cię zabiję”. „Czy naprawdę… mogę ci zaufać?” Kurtyna podnosi się nad „jedyną i niepowtarzalną opowieścią” o chłopaku, który miał zostać najpotężniejszym zabójcą oraz o nieudolnej dziewczynie - Iris
Fuyuzora Kogarashi ma zdolność postrzegania tego, co nadprzyrodzone i był opętany przez duchy odkąd był dzieckiem. To spowodowało wiele kłopotów w jego życiu, ale teraz nauczył się walczyć przeciwko złym duchom! Niestety, jest teraz także bardzo biedny, bezdomny i ma nadzieję na szczęśliwsze, bardziej normalne licealne życie. Szukając mieszkania, wprowadził się do bardzo taniego pensjonatu Yuragisou, który wcześniej był popularnym zajazdem z gorącymi źródłami. Jest tak tanio, bo dom nawiedza duch ucznia szkoły średniej, którego zwłoki znaleziono w owym pensjonacie. Kogarashi nie uważa, że ​​to będzie dla niego problem, a pozostali najemcy domu wydają się być seksownymi kobietami. Odpoczywając w gorących źródłach, stwierdza jednak, że istnieje problem z jego planem opuszczania ducha. Duch Yuragisou jest 16-letnią dziewczyną o imieniu Yuna, która mieszka w swoim pokoju. Kogarashi nie ma ochoty ranić dziewczyny-ducha, a zamiast tego zgadza się pomóc jej w zrozumieniu jej niedokończonych spraw. W ten sposób może przenieść się w życie pozagrobowe, zanim zamieni się w zło i wpadnie do piekła. Gdy już okaże się, że z Yuną jest już w porządku, inni lokatorzy ujawniają swoje nadprzyrodzone tajemnice – jego życie w Yuragisou będzie dalekie od zwykłego!
Mochizuki Touya zginął przypadkowo i w ramach zadośćuczynienia Bóg zezwolił na to, by odrodził się w fantastycznym świecie i zabrał ze sobą jedna rzecz jaką tylko sobie zażyczy. Tak więc Touya wybiera możliwość zatrzymania swojego smartfona. Jednakże Bóg uznał, że to za mało i dodatkowo obdarzył go kilkoma wypasionymi bonusami. W swoim drugim życiu, Touya zaprzyjaźnia się z kilkoma uroczymi i inteligentnymi dziewczętami oraz wieloma ważnymi osobami. Przy okazji od niechcenia stawia czoła sekretom nowego świata. Oto historia czitera ze wsparciem od administracji.

Sword Art Online

Najnowszy odcinek: 23
Mamy rok 2022 – Kazuto Kirigaya, uczeń gimnazjum jest znudzony prozą swojego codziennego życia. Właśnie wprowadzono na rynek innowacyjną technologię NerveGear, która pozwoli mu się przenieść całkowicie w świat swojej ulubionej rozrywki. To urządzenie służące do transportowania bodźców wysyłanych przez mózg do pierwszej tego typu wirtualnej gry, Sword Art Online. Aby bez wytchnienia oddać się podróży do świata przedstawionego, Kazuto Kirigaya kupił jedną z dziesięciu tysięcy kopii SAO tuż po premierze. Zaraz po pierwszym zalogowaniu do gry wszyscy gracze pojawiają się na wielkim placu, gdzie wita ich administrator gry, a także jej twórca – Kayaba Akihiko. Informuje graczy między innymi o tym, że z gry nie można się wylogować i, że to nie jest żaden błąd. Dodaje również, że jeśli ktoś umrze podczas trwania gry to zginie również w świecie realnym. Jedynym uwolnieniem się jest ukończenie stu pięter latającego zamku – Aincrad. Kirito (taką nazwę przybiera Kazuto) postanawia przejść grę jako samotny wojownik. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i bossami oraz pokonuje wszystkie przeciwności losu. W końcu jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń.

Trinity Seven

Najnowszy odcinek: 12

Każdy dzień jest tak samo zwyczajny w małej mieścinie, gdzie mieszka Arata Kasuga. Wszystko jednak ulega zmianie, gdy chłopak dostrzega na niebie Czarne Słońce. Okazuje się, że jego energia spowodowała tak zwane Zjawisko Rozpadu, które zniszczyło miasto Araty, zaś codzienne życie bohatera zostało sztucznie odtworzone przez zaklęcie z księgi czarów, którą zostawiła mu po sobie jego kuzynka. Chłopak egzystował w tej iluzji aż do momentu, gdy staje przed nim tajemnicza czarodziejka. W jakim celu tu przybyła? I co Arata zrobi z magicznym grymuarem, jego jedyną pamiątką po słodkiej Hijiri?

Wielkie miasto Orario, jest bramą do podziemnego labiryntu powszechnie zwanego „Lochem”. Jest on miejscem, w którym można zdobyć nie tylko chwałę i bogactwa, ale istnieje też szansa, że spotka się tam miłość swojego życia. Zapierająca dech w piersiach historia o pragnącym zostać poszukiwaczem przygód chłopcu oraz nieposiadającej wyznawców nieudolnej bogini
Siedemnastoletni Hajime Nagumo to przeciętny otaku. Jednak jego proste życie, nagle zostaje odwrócone do góry nogami, kiedy wraz z resztą swojej klasy zostaje przywołany do świata fantasy! Wszyscy są traktowani jak bohaterowie i mają za zadanie ocalenie rodzaju ludzkiego przed całkowitym wyginięciem. Ale to, co powinno być mokrym marzeniem otaku szybko zmienia się w koszmar Hajime. Podczas gdy reszta jego klasy jest pobłogosławiona boskimi mocami, moc Hajime to Synergia, jest uważana za umiejętność rzemieślników i  pozwala tylko na transmutację. Zdezorientowany i prześladowany przez kolegów z klasy, wkrótce wpada w rozpacz. Czy uda mu się przetrwać w tym niebezpiecznym świecie potworów i demonów, mając tylko moc Transmutacji?