Po wydarzeniach z pierwszego sezonu w szkole na wyspie minął prawie rok. Kuroh Yatogami i kotka Neko są w trakcie poszukiwania swojego pana Shiro. W międzyczasie na wieżę Mihasirę, należącą do Złotego Króla, rozpoczął się atak Zielonych, jeszcze na dodatek zniknął pan Izumo Kusanagi odpowiedzialny za trunki w siedzibie Czerwonych. Jakie powiązania z tym incydentem ma Anna Kushina i reszta Straszliwego Płomienia?

Akcja rozgrywa się rok po wydarzeniach z serii anime. Po przejściu przez żmudną drogę przez wiele Linii Świata z powodu wynalezienia D-Maila wysyłanego w przeszłość, Rintarou Okabe przypuszczalnie wylądował w Bramie Steina - Linii Świata, w której żaden z jego przyjaciół nie będzie musiał ginąć, a przyszłość rządzona przez SERN przez wynalezienie maszyny czasu już nie istnieje. Jednak Rintarou zaczyna odczuwać skutki uboczne swojej nieustannej podróży przez Linie Świata, które nagle narastają i porywają Rintarou z egzystencji. Tylko Kurisu Makise, dziewczyna którą uratował, pamięta go przez déjà vu. Teraz Kurisu musi znaleźć sposób, żeby sprowadzić Rintarou z powrotem.
Pewnego dnia, Ja – uczeń liceum – znalazłem w szpitalu pamiętnik. „Życie ze Śmiercią” – to jego tytuł. Należał do Sakury Yamauchi. W środku była notatka o chorobie trzustki... Dni Sakury są policzone. W jednej chwili całkiem przez przypadek stałem się powiernikiem jej sekretu. To było tak, jakbym był jej pisany. Byłem jej całkowitym przeciwieństwem. Jednakże... Świat przedstawił dziewczynie cierpiącej na okrutną chorobę równie okrutną rzeczywistość. Tak zaczęła się przedziwna znajomość dwojga osób, połączonych tajemnicą.
W 1926 roku po pokonaniu pozostałości armii Republiki, Batalion szybkiego reagowania Tanyi, wraca do domu. Jednakże, kiedy wrócili, otrzymali wiadomość o masowej mobilizacji wrogów przy granicy Federacji Rosyjskiej. W tym samym czasie wielonarodowa armia pod dowództwem Zjednoczonego Królestwa wyrusza na tereny Federacji, aby połączyć z nią siły. "Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem". Pośród szeregów armii Zjednoczonego Królestwa jest Mary Sioux, córka Ansona Siouxa. Poprzysięgła sobie, że zemści się na Imperium za śmierć swojego ojca.
Martwi powracają do życia?! Szpital Karnstein czyni cuda!" - donosi nagłówek porannej gazety. Czyżby znaleziono sposób na przywrócenie życia zmarłym? Ciel dowiaduje się, iż Ryan Stoker - dyrektor Szpitala Karnstein - wraz z resztą głównych lekarzy prowadzą spotkania pod kryptonimem "Elity Jutrzenki", podczas których przeprowadzają eksperymenty na ludziach. Kiedy okazuje się, że jedna z prezentacji wyników badań ma się odbyć podczas kwietniowego rejsu luksusowego liniowca pasażerskiego, młody hrabia i jego doskonały kamerdyner Sebastian bez wahania wchodzą na pokład Campanii, by lepiej przyjrzeć się dokonywanym przez Jutrzenkę cudom. Gdy ląd ginie za horyzontem, rozpoczyna się tajemnicze spotkanie pod hasłem "Feniks". Z każdą milą bohaterowie są bliżej poznania prawdy, lecz czy ich śledztwo nie okaże się ostatnim, gdy statek powoli zacznie przypominać pływającą trumnę?
W 2026 roku zostaje opracowane nowe urządzenie - Augma, które jest konkurencją dla NerveGear oraz Amusphere. Jest to przenośne urządzenie, które nie posiada funkcji pełnego zanurzenia jak jego poprzednicy. Zamiast tego wykorzystuje Augmented Reality (AR). Jest to bezpieczne, łatwe w obsłudze i używa się go będąc świadomym, co jest hitem na rynku i szybko uzyskuje wielu graczy. Najpopularniejszą grą jest "Ordinal Scale" (OS), ARMMORPG opracowane tylko dla Augma. Posiada ona system rankingowy co oznacza, że aby mieć wyższe miejsce w rankingu trzeba pokonywać bossy na rajdach w mieście. Po jakimś czasie w grze pojawiają się bossy Aincardu z gry Sword Art Online. W jakim celu twórca Augmy - Profesor Tetsuhiro Shigemura dodał je do gry i kim tak naprawdę są piosenkarka Yuna, której koncert się zbliża, oraz Eiji, chłopak, który trzyma się blisko młodej wokalistki, a zarazem jest drugi w rankingu? Asuna i reszta już przez jakiś czas grają w tę grę, a po czasie przyłącza się do nich także Kirito. Co tym razem będzie musiał zrobić "Czarny Szermierz", aby nie doszło do tragedii?
Hotaru co roku spędza wakacje u wujka na wsi. Pewnego lata dziewczynka gubi się w lesie, gdzie spotyka tajemniczego chłopca, Gina. Porzucony jako niemowlę w lesie, został znaleziony przez leśne duchy, które postanowiły się nim zaopiekować. Niestety, żeby chłopiec mógł żyć pośród dusz została nałożona na niego klątwa. Przez nią musi uważać, by pod żadnym pozorem nie zostać dotkniętym przez człowieka, bowiem jeśli tak się stanie, chłopiec zniknie.
Dziesięcioletnia Chihiro i jej rodzice przeprowadzają się do nowego miasta. Po drodze przypadkowo gubią trasę i zatrzymują się przed dziwnym murem pośrodku lasu. Rodzice Chihiro decydują się zobaczyć, co jest po drugiej stronie ściany i mimo protestów córki przechodzą przez bramę w murze. Wszyscy troje trafiają do miejsca, które wygląda jak opuszczone miasteczko.
Mieszkańcy krainy Iorph przestają się starzeć w wieku kilkunastu lat i mogą żyć przez wieki. Pewnego dnia armia Mesarte najeżdża Iorph. Dzięki zbiegowi okoliczności jednej z mieszkanek, Maquii, udaje się uciec. W lesie znajduje osierocone ludzkie niemowlę. Maquia postanawia się nim zaopiekować. Opowieść nawiązuje do relacji, która ewoluuje między nimi, gdy Ariel dorasta, a Maquia nie.
Historia przedstawiona w filmie rozgrywa się w świecie ludzi (tokijska dzielnica Shibuya) oraz świecie potworów (Shibutenmachi). W tych dwóch oddzielnych światach, które nie powinny na siebie oddziaływać, żyją samotny chłopiec i samotny potwór. Pewnego dnia chłopiec zabłądził do świata potworów, w którym trafił pod opiekę bestii o imieniu Kumatetsu.
Co by się stało, gdyby Shiroyasha nigdy nie nie istniał? I co się stało z Yorozuya? Edo jest zamieszane w chaos, który powstał przez nieznaną przyczynę. Sakata Gintoki żyje teraz w świecie, gdzie przyszłość została zmieniona bez niego. Teraz jako duch z przeszłości, po raz kolejny musi udźwignąć ciężar i uratować swych przyjaciół. Podejmie się jak dotąd najtrudniejszej misji.
Sofie, główna bohaterka, w wyniku zaklęcia rzuconego przez Wiedźmę z Pustkowia zamienia się w staruszkę. Wyrusza w podróż i przypadkiem odnajduje na wzgórzach za jej rodzinnym miastem przemieszczający się dziwnie wyglądający obiekt. Gdy udaje się jej dostać do środka dowiaduje się, że znalazła się w Ruchomym Zamku Hauru, czarnoksiężnika znanego jako zjadacz dziewczęcych serc. Informacje te pod nieobecność gospodarza uzyskuje w rozmowie z demonem ognia - Kalciferem. Sofie prosi go o zdjęcie z niej zaklęcia. Ten zgadza się pod warunkiem, że ona sama odkryje i anuluje jego kontrakt z Hauru. Sofie zostaje w zamku i podejmuje pracę jako służąca. Wykonuje wszelkie roboty domowe i doprowadza zamek do czystości. Z każdym dniem spędzonym w Ruchomym Zamku zaczyna się coraz bardziej zakochiwać w przystojnym właścicielu zamku, który walczy na froncie podczas toczącej się właśnie wojny.
W odcinku 20* sezonu 3 dowiedzieliśmy się, że Izuku został zaproszony przez All-Mighta, jako jego osoba towarzysząca, na gigantyczne, pływające i przemieszczające się sztuczne miasto nazywane I-Island. A kimże by był gdyby nie wplątał się w kolejny incydent? Czeka nas kolejna historia pełna akcji! Oczywiście nie zapomnieli o reszcie klasy.. ale to już trzeba samemu zobaczyć. *Jest to odcinek-przerywnik wrzucony w środek sezonu jako wstęp dla filmu, który miał premierę po sezonie, mimo iż fabularnie dzieje się pomiędzy sezonami.
Dwa lata po zakończeniu IV Wojny Światowej Shinobi, Księżyc zaczyna niebezpiecznie zbliżać się do Ziemi! Naruto musi zapobiec nowemu zagrożeniu - uderzeniu Srebrnego Globu w Błękitną Planetę! Tymczasem w Konosze pojawia się Toneri Outsutsuki, który po nieudanym uprowadzeniu Hinaty - zamierzającej wręczyć Naruto osobisty dar miłości w trakcie Zimowego Festiwalu Konohy - porywa Hanabi. Hinata, Naruto, Sai, Sakura i Shikamaru zostają wysłani na pomoc Hanabi. Ostatecznie Hinata także zostaje uprowadzona, a Naruto udaje się na ratunek obydwóm siostrom Hyuuga.
Posiadacze zdolności z całego świata jeden po drugim popełniają samobójstwa. Łączy je jedno: przed śmiercią samobójców pojawia się dziwna mgła. Na polecenie Ango Sakaguchi, Zbrojna Agencja Detektywistyczna wyrusza, by przesłuchać Tatsuhiko Shibusawę, posiadacza zdolności, który nazywa siebie "kolekcjonerem". Jest on podejrzany o współudział w tym incydencie.
Ashitaka, młody książę ludu Emishi, ratuje swoją wioskę przed Nago, zaklętym w demona bóstwem-dzikiem. Jego poświęcenie okazuje się brzemienne w skutkach: przypłaca je on klątwą, którą obłożył go umierający bóg. Ashitaka zostaje wysłany przez starszyznę wioski do krain zachodnich, skąd przybył Nago, by dowiedzieć się co spowodowało przemianę bóstwa w demona. Ma także spróbować zdjąć rzucone na siebie przekleństwo. W czasie swojej podróży dociera on do „żelaznego miasta” zarządzanego przez panią Eboshi. Mieszkańcy miasteczka trudnią się wyrobem żelaza i broni, żyją jednak w otwartym konflikcie z siłami natury: aby miasto mogło działać, konieczne jest karczowanie okolicznych lasów, na co nie godzą się mieszkające w nich bóstwa i zwierzęta. Mieszkańców lasu reprezentuje między innymi San: ludzkie dziecko wychowane przez wilczycę. San zna ludzki język, jednak brzydzi się ludźmi, a sama uważa się za wilczycę. Sama San bardzo podoba się Ashitace, dlatego trudno jest mu jednoznacznie opowiedzieć się po którejś ze stron.
Trzeci film z trylogii filmów "Kizumonogatari". Opowiada historię Koyomi Araragi'ego i Kiss-Shot'o. Filmy stanowią fabularną całość, niemożliwą do obejrzenia osobno i zrozumienia. W tej części poznajemy bliżej Kiss-Shot'o i poznajemy odpowiedź na pytania mi. "Jak zmieni Araragi'ego w człowieka?", "Dlaczego trzech łowców mogło ją pokonać?" czy "Czy Araragi nadal będzie chciał wrócić do bycia człowiekiem?".
Vancouver, dwa lata przed rozpoczęciem właściwej akcji serii Grisaia no Kajitsu. Terroryści porywają samolot z pasażerami na pokładzie. Jednym z żołnierzy próbujących odbić zakładników jest młody zdolny snajper Yuuji Kazami. Te wydarzenia są jednak tylko pretekstem do ukazania tragicznej historii chłopca. Film jest preludium do następnej serii,Grisaia no Rakuen
Film opowiada historię Jun, dziewczyny, której słowa zostały zapieczętowane. Była bardzo szczęśliwa jako dziecko, ale z powodu wypowiedzianych przez nią słów, jej rodzina rozpadła się. Następnie w pewnych okolicznościach mowa dziewczyny została zapieczętowana, aby nie raniła innych wypowiedzianymi słowami. Od tego traumatycznego doświadczenia Jun żyje w cieniu, z dala od centrum uwagi. Ale pewnego dnia, kiedy zostaje wytypowana do szkolnego komitetu, wszystko zaczyna się zmieniać.

Showing 1–24 of 145 results