Trzeci film z trylogii filmów "Kizumonogatari". Opowiada historię Koyomi Araragi'ego i Kiss-Shot'o. Filmy stanowią fabularną całość, niemożliwą do obejrzenia osobno i zrozumienia. W tej części poznajemy bliżej Kiss-Shot'o i poznajemy odpowiedź na pytania mi. "Jak zmieni Araragi'ego w człowieka?", "Dlaczego trzech łowców mogło ją pokonać?" czy "Czy Araragi nadal będzie chciał wrócić do bycia człowiekiem?".
Drugi film z trylogii filmów "Kizumonogatari". Opowiada historię Koyomi Araragiego i Kiss-Shot'o. Filmy stanowią fabularną całość, niemożliwą do obejrzenia osobno i zrozumienia. W tej części poznajemy bliżej Hanekawę i możemy zobaczyć walkę Arargiego z Łowcami.
Kolejna odsłona serii Berserk. Tym razem ukaże ona historię zdobywania ważnej dla Bandy Jastrzębia twierdzy.
Pierwszy z cyklu filmów kinowych ekranizujących popularną mangę Kentaro Miury "Berserk". Opowiada historię Gutsa, żyjącego z dnia na dzień najemnika, który tuła się od jednego pola walki do drugiego. Pomimo młodego wieku chłopiec jest już prawdziwym weteranem i potrafi poradzić sobie z bardziej doświadczonymi przeciwnikami. Jednakże pewnego razu trafia na Griffitha, który pokonuje go w pojedynku i wciela do swojej grupy najemników - Drużyny Jastrzębia. Od teraz Guts walczy u jego boku w obronie Królestwa Midlandu i powoli zżywa się z otaczającymi go towarzyszami broni
Mima, sławna piosenkarka postanawia wypróbować swoje aktorskie możliwości, w wyniku czego porzuca swoje dotychczasowe zajęcie. Szybko jednak okazuje się, że praca aktorki nie jest taką, jaką sobie wymarzyła a filmy, w których gra, przepełnione są seksem i brutalnością. Rozdarta wewnętrznie Mima zaczyna mieć halucynacje i prześladuje ją przeszłość w osobie wyimaginowanej Mimy-piosenkarki.
Listopad 1998 Tomoe Enjou ucieka z domu, po tym jak zamordował swoją matkę, która zabiła jego ojca. Uciekając przed bandytami spotyka Shiki. Dziewczyna ratuje go, a ten wyznaje, że jest mordercą. Pod nieobecność Kokutou, Shiki zabiera chłopaka ze sobą i daje mu schronienie w domu. W międzyczasie do domu Enjou wchodzi złodziej i znajduje zwłoki lokatorów. Ucieka i wraca z policją, jednak drzwi mieszkania otwiera ojciec Tomoego.
Luty 1999 W mieście znów zaczęli ginąć ludzie. Popełniono już 7 morderstw, a policja doszła do wniosku, że nowa seria jest powiązana z tą sprzed czterech lat. Shiki zaczęła znikać na długie godziny. W tym czasie brak z nią kontaktu, a na miejscach zbrodni ludzie widują dziewczynę w kimonie. Mikiya bezgranicznie wierzy w Shiki, więc rozpoczyna własne śledztwo, aby odkryć prawdę i udowodnić jej niewinność.
Czerwiec 1998 Dwa lata wcześniej Shiki próbowała popełnić samobójstwo, przez które zapadła w śpiączkę. Mikiya Kokutou ciągle ją odwiedza, oczekując jej przebudzenia. Po dwóch latach spędzonych w szpiączce, Shiki się budzi, ale ma amnezję i w szoku rani się w oczy. Mikiya zaczyna pracować dla Touko Aozaki, maga i właściciela agencji detektywistycznej. Touko pod przykrywką terapeutki, próbuje pomóc dziewczynie, która straciła część swojej duszy i jest atakowana przez dusze zmarłych.
Neo Tokyo, 2019 rok, 31 lat po III wojnie światowej. Ciemność nocy rozproszona blaskiem neonów, przestrzeń rozdarta bryłami wieżowców. Świat ogarnięty chaosem porusza się w tempie nadawanym przez pęd ludzkości. Kaneda - młody przywódca gangu motocyklowego, jego porywczy przyjaciel - Tetsuo, piękna Kei, tajemniczy chłopiec o imieniu Toshiro... w sercu miasta, które nigdy nie zasypia, nieustannie tętniąc elektrycznie podtrzymywanym życiem, miotane falami powstań i rozruchów, splatają się losy przypadkowych ludzi - ludzi, których życia przeznaczenie rozstawia jak pionki na szachownicy, w grze o przyszłość, o wolność, o człowieczeństwo
Kontynuacja serii Blood-C. Saya udała się do Tokio w poszukiwaniu Nanahary Fumito, człowieka odpowiedzialnego za to, co stało się pół roku wcześniej. Po pewnym zdarzeniu łączy siły z organizacją SIRRUT, której liderem jest Kuroto Mogari. W organizacji znajdują się hakerzy próbujący odnaleść Fumito oraz przełamać zabezpieczenia ''Tower'' - jego potężnej organizacji. Gdy im się to udaje, Saya dobywa miecza, aby zemścić się za to co stało się w jej wiosce
Wrzesień 1998 Coś w mieście wywołuje falę tajemniczych samobójstw. Wszystkie ofiary są uczennicami różnych szkół i nie są w żaden sposób ze sobą powiązane. Jedyne, co łączy wszystkie te sprawy, to budynek Fujou - wieżowiec przeznaczony do rozbiórki.
W odległej przyszłości, gdzie fantazja miesza się z przeszłością, żyją wampiry oraz ich łowcy, którzy dla pieniędzy są w stanie przeciwstawić się samemu diabłu. W takich warunkach żyje pół człowiek, pół wampir - łowca D. Jest najlepszy w tym, co robi. Otrzymuje zlecenie odnalezienia żywej lub martwej Charlotty porwanej przez wampira imieniem Meier. Ma w tym zadaniu konkurencję w postaci rodziny Markusów, zdolnych łowców wampirów opierających się na zaawansowanej technice, a nie jak D na walce tradycyjnej. Odnalezienie i pokonanie Meiera nie jest łatwym zadaniem, ponieważ na łowców czyhają różne baśniowe stwory gotowe dla samej przyjemności ich zabić. Czy konkurencja i wspólni wrogowie będą w stanie przeszkodzić D w realizacji planu i zdobyciu wielkiej nagrody?
Akcja filmu rozgrywa się w XIX­‑wiecznej industrializującej się Europie, w której jako siłę roboczą wykorzystuje się „frankensteiny” – ożywione zwłoki z fałszywą duszą. Głównym bohaterem jest John Watson, student medycyny na Uniwersytecie Londyńskim, a poza tym tajny agent rządowy. Obok służb angielskich do rozgrywki włączą się przedstawiciele Rosji i Ameryki.